Promotie -0,8 LEI/ZI/PANOU -DOAR PINA IN 31 August 2011

                                     Gratuit 2 Luni pe an pentru contractele pe 1 an                                                                                                 P.K.C.& A BUSINESS   Tel: 0731-115 574: 0356-104712 
Bine ati venit stimati clienti| RSS

PUBLISTAND CU CARTI DE VIZITA

 Cum poate un client sa ajunga si sa-si aminteasca cel mai usor la tine

                       ATUNCI CAND FACI PUBLICITATE CU CARTEA TA DE VIZITA

Catalog de fisiere

Principala » fisiere » Fisierele mele

Model contract prestari servicii
2011-02-14, 3:27 PM
CONTRACT DE PRESTĂRI DE SERVICII

Încheiat astăzi ........................

I. PĂRŢILE CONTRACTANTE

1. S.C. P.K.C.& A BUSINESS S.R.L., cu sediul social în Buziaş, str. Semenicului, nr. 4, judeţul Tmiş, înregistrată la nr. Of. Reg. Com. J35/1259/13.08.2005, cod înregistrală fiscală RO17477889 având contul nr. RO41BTRL03601202610144xx deschis la Banca Transilvania - Timişoara, , în calitate de prestator, pe de o parte, şi

2. S.C. ...................................................................................................... , cu sediul social în localitatea .........................., str. ............................................ nr. ........................, bloc ............., scara ..........., etaj ........, apartament ......., judeţ ........................................, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. …………………................ ....., cod fiscal nr. ……............................. având contul nr. ............................................................ deschis la ................................................., reprezentată de .........................................................................................., cu funcţia de ....................................................., în calitate de beneficiar, pe de altă parte,

au convenit să încheie prezentul contract de prestări de servicii, cu respectarea următoarelor clauze:

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Obiectul contractului îl reprezintă:
- publicitatea prin standuri de cărţi de vizită şi pliante, broşuri în locaţiile rezultate din anexa 1, în număr de :
…………. locaţii cu cărţi de vizită şi/sau
…………. locaţii cu pliante/broşuri

2.2. Prestatorul se mai obligă să efectueze şi completarea săptămânală a compartimentelor cu cărţi de vizită şi/sau pliante, broşuri furnizate în prealabil de beneficiar.

III. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Contractul se încheie pe o durată de 12 luni, începând de la data de …..................... şi până la data de ................................. .

IV. PREŢUL CONTRACTULUI

4.1. Preţul prestaţiei este de ............... lei / lună .
4.2. Preţul se va plăti în numerar sau cu ordin de plată în contul prestatorului, la o dată anterioară efectuării prestaţiei, la termenele stabilite astfel:
...................................................................................................................................................................
.........................................................................................................…………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….

V. GARANŢII

5.1. Prestatorul de servicii garantează pentru rezervarea compartimentelor standurilor din anexă în folosul beneficiarului şi de expunerea optimă a cărţilor de vizită şi/sau a pliantelor, broşurilor în acestea, pe toată durata contractului.

VI. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

6.1. Prestatorul de servicii se obligă:
a) să solicite ori de câte ori e necesar cărţi de vizită şi/sau pliante/broşuri beneficiarului pentru completarea compartimentelor;
b) completarea compartimentelor cu acestea;
c) întreţinerea standurilor.
d) să acorde exclusivitate afacerii beneficiarului pe panourile publicitare în următoarele condiţii…………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

6.2. Beneficiarul serviciilor se obligă:
a) să aprovizioneze ori de câte ori e necesar cu cărţi de vizită şi/sau pliante, broşuri prestatorul pentru completarea compartimentelor;
b) plata serviciilor, după cum rezultă la punctul 4.2;
c) înştiinţarea în scris cu cel puţin 14 zile calendaristice despre intenţia sa de a nu mai prelungi în aceaşi termeni contractul existent, înainte de expirarea acestuia. Dacă beneficiarul nu răspunde cu o notificare scrisă în termenul de mai sus, aceasta este considerată o acceptare tacită a prelungirii în aceleaşi condiţii a contractului.

6.3. Dacă pe parcursul derulării prezentului contract, prestatorul va pierde una sau mai multe locaţii, atunci acesta se obligă :
- fie la o recalculare a preţului prezentului contract, în sensul diminuării corespunzătoare locaţiilor pierdute
- fie la găsirea, de comun acord, a altor locaţii şi modificarea corespunzătoare a valorii contractului, ţinând cont de clauza de exclusivitate a afacerilor de pe acelaşi stand.

VIII. ÎNCETAREA CONTRACTULUI

8.1. Prezentul contract încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecătoreşti, în cazul în care una dintre părţi:
• nu îşi execută una dintre obligaţiile esenţiale enumerate la pct. VI., din prezentul contract;
• este declarată în stare de incapacitate de plăţi sau a fost declanşată procedura de lichidare (faliment) înainte de începerea executării prezentului contract;
• cesionează drepturile şi obligaţiile sale prevăzute de prezentul contract fără acordul celeilalte părţi;
• îşi încalcă vreuna dintre obligaţiile sale, asumată prin prezentul contract.
8.2. Partea care invocă o cauză de încetare a prevederilor prezentului contract o va notifica celeilalte părţi, cu cel puţin 30 zile înainte de data la care încetarea urmează să-şi producă efectele.

IX. FORŢA MAJORĂ

9.1. Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător - total sau parţial - a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
9.2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 7 zile producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
9.3. Dacă în termen de 30 zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

9.4 Este considerată forţă majoră şi situaţia în care, din diverse motive, una sau mai multe locaţii întrerup sau încetează contractul de locaţie supra spaţiului pe care sunt amplasate panourile prestatorului. În această situaţie se diminuează valoarea rămasă a contractului corespunzător, cu preţul negociat anterior pe locaţia respectivă sau beneficiarul poate alege una sau mai multe noi locaţii dintre cele disponibile, cu ajustarea preţului contractului printr-un act adiţional.

X. NOTIFICĂRI

10.1. În accepţiunea părţilor contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa de e-mail sau la sediul prevăzut în partea introductivă a prezentului contract.
10.2. Notificările verbale nu se iau în considerare de nici una dintre părţi, dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia din modalităţile prevăzute la alineatele precedente.

X. LITIGII

10.1. Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă de reprezentanţii lor consemnându-se aceasta într-un proces verbal semnat de ambele părţi, iar dacă acest lucru nu e posibil, ele cad în compenţenta instanţelor judecătoreşti din Timişoara.

XI. CLAUZE FINALE

11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional încheiat între părţile contractante.
11.2. Prezentul contract, împreună cu anexele sale care fac parte integrantă din cuprinsul său, reprezintă voinţa părţilor şi înlătură orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii lui.
11.3. Prezentul contract a fost încheiat într-un număr de 2 (două) exemplare, originale, câte unul pentru fiecare parte contractantă.


   S.C. P.K.C. & A. BUSINESS SRL                            BENEFICIAR

     PRESTATOR

Categorie: Fisierele mele | Adaugat de: lucian35
Vizualizari: 2485 | Downloads: 0 | Raging: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *:
Partener-Galeriile Real Timisoara
MONEY MAKER
Partener-Galeriile Real Timisoara
Calculator
Partener-Galeriile Real Timisoara
Cunosti geografie?
Partener-Galeriile Real Timisoara
Valuta
$CURRENCY$
Partener-Galeriile Real Timisoara
Cautare
Partener-Galeriile Real Timisoara
Sondajul nostru
Noteaza site-ul meu
Total răspunsuri: 7
Partener-Galeriile Real Timisoara
Adauga la favorite
Partener-Galeriile Real Timisoara
Prietenii site-ului
www.galeriareal.ro
Magazinele Real 1,2,3       Timisoara -Spatii de inchiriat