CONTRACT DE PRESTĂRI DE SERVICII
Încheiat astăzi ........................ I. PĂRŢILE CONTRACTANTE
1. S.C. P.K.C.& A BUSINESS S.R.L., cu sediul social în Buziaş, str.
Semenicului, nr. 4, judeţul Tmiş, înregistrată la nr. Of. Reg. Com.
J35/1259/13.08.2005, cod înregistrală fiscală RO17477889 având contul
nr. RO41BTRL03601202610144xx deschis la Banca Transilvania - Timişoara, ,
în calitate de prestator, pe de o parte, şi 2. S.C.
......................................................................................................
, cu sediul social în localitatea .........................., str.
............................................ nr.
........................, bloc ............., scara ..........., etaj
........, apartament ......., judeţ
........................................, înregistrată la Oficiul
Registrului Comerţului sub nr. …………………................ ....., cod fiscal
nr. ……............................. având contul nr.
............................................................ deschis la
................................................., reprezentată de
..........................................................................................,
cu funcţia de ....................................................., în
calitate de beneficiar, pe de altă parte, au convenit să încheie prezentul contract de prestări de servicii, cu respectarea următoarelor clauze: II. OBIECTUL CONTRACTULUI 2.1. Obiectul contractului îl reprezintă: - publicitatea prin standuri de cărţi de vizită şi pliante, broşuri în locaţiile rezultate din anexa 1, în număr de : …………. locaţii cu cărţi de vizită şi/sau …………. locaţii cu pliante/broşuri
2.2. Prestatorul se mai obligă să efectueze şi completarea săptămânală a
compartimentelor cu cărţi de vizită şi/sau pliante, broşuri furnizate
în prealabil de beneficiar. III. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Contractul se încheie pe o durată de 12 luni, începând de la data
de …..................... şi până la data de
................................. . IV. PREŢUL CONTRACTULUI 4.1. Preţul prestaţiei este de ............... lei / lună .
4.2. Preţul se va plăti în numerar sau cu ordin de plată în contul
prestatorului, la o dată anterioară efectuării prestaţiei, la termenele
stabilite astfel:
...................................................................................................................................................................
.........................................................................................................………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. V. GARANŢII
5.1. Prestatorul de servicii garantează pentru rezervarea
compartimentelor standurilor din anexă în folosul beneficiarului şi de
expunerea optimă a cărţilor de vizită şi/sau a pliantelor, broşurilor în
acestea, pe toată durata contractului. VI. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR 6.1. Prestatorul de servicii se obligă:
a) să solicite ori de câte ori e necesar cărţi de vizită şi/sau
pliante/broşuri beneficiarului pentru completarea compartimentelor; b) completarea compartimentelor cu acestea; c) întreţinerea standurilor.
d) să acorde exclusivitate afacerii beneficiarului pe panourile
publicitare în următoarele condiţii……………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6.2. Beneficiarul serviciilor se obligă: a) să
aprovizioneze ori de câte ori e necesar cu cărţi de vizită şi/sau
pliante, broşuri prestatorul pentru completarea compartimentelor; b) plata serviciilor, după cum rezultă la punctul 4.2;
c) înştiinţarea în scris cu cel puţin 14 zile calendaristice despre
intenţia sa de a nu mai prelungi în aceaşi termeni contractul existent,
înainte de expirarea acestuia. Dacă beneficiarul nu răspunde cu o
notificare scrisă în termenul de mai sus, aceasta este considerată o
acceptare tacită a prelungirii în aceleaşi condiţii a contractului.
6.3. Dacă pe parcursul derulării prezentului contract, prestatorul va
pierde una sau mai multe locaţii, atunci acesta se obligă : - fie la o recalculare a preţului prezentului contract, în sensul diminuării corespunzătoare locaţiilor pierdute
- fie la găsirea, de comun acord, a altor locaţii şi modificarea
corespunzătoare a valorii contractului, ţinând cont de clauza de
exclusivitate a afacerilor de pe acelaşi stand. VIII. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
8.1. Prezentul contract încetează de plin drept, fără a mai fi necesară
intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecătoreşti, în
cazul în care una dintre părţi: • nu îşi execută una dintre obligaţiile esenţiale enumerate la pct. VI., din prezentul contract;
• este declarată în stare de incapacitate de plăţi sau a fost
declanşată procedura de lichidare (faliment) înainte de începerea
executării prezentului contract; • cesionează drepturile şi obligaţiile sale prevăzute de prezentul contract fără acordul celeilalte părţi; • îşi încalcă vreuna dintre obligaţiile sale, asumată prin prezentul contract.
8.2. Partea care invocă o cauză de încetare a prevederilor prezentului
contract o va notifica celeilalte părţi, cu cel puţin 30 zile înainte de
data la care încetarea urmează să-şi producă efectele. IX. FORŢA MAJORĂ
9.1. Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea
la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător - total sau
parţial - a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului
contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a
obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este
definită de lege. 9.2. Partea care invocă forţa majoră este
obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 7 zile producerea
evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării
consecinţelor lui. 9.3. Dacă în termen de 30 zile de la producere,
evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice
încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele
să pretindă daune-interese. 9.4 Este considerată forţă majoră
şi situaţia în care, din diverse motive, una sau mai multe locaţii
întrerup sau încetează contractul de locaţie supra spaţiului pe care
sunt amplasate panourile prestatorului. În această situaţie se
diminuează valoarea rămasă a contractului corespunzător, cu preţul
negociat anterior pe locaţia respectivă sau beneficiarul poate alege una
sau mai multe noi locaţii dintre cele disponibile, cu ajustarea
preţului contractului printr-un act adiţional. X. NOTIFICĂRI
10.1. În accepţiunea părţilor contractante, orice notificare adresată
de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi
transmisă la adresa de e-mail sau la sediul prevăzut în partea
introductivă a prezentului contract. 10.2. Notificările verbale nu
se iau în considerare de nici una dintre părţi, dacă nu sunt confirmate,
prin intermediul uneia din modalităţile prevăzute la alineatele
precedente. X. LITIGII 10.1. Părţile au convenit
ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau
rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie
rezolvate pe cale amiabilă de reprezentanţii lor consemnându-se aceasta
într-un proces verbal semnat de ambele părţi, iar dacă acest lucru nu e
posibil, ele cad în compenţenta instanţelor judecătoreşti din Timişoara.
XI. CLAUZE FINALE 11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional încheiat între părţile contractante.
11.2. Prezentul contract, împreună cu anexele sale care fac parte
integrantă din cuprinsul său, reprezintă voinţa părţilor şi înlătură
orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară
încheierii lui. 11.3. Prezentul contract a fost încheiat într-un
număr de 2 (două) exemplare, originale, câte unul pentru fiecare parte
contractantă.
S.C. P.K.C. & A. BUSINESS SRL BENEFICIAR
PRESTATOR
|